تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در قیروكارزین با كلنگ‌زنی 2 مركز خدمات جامع سلامت
کد خبر: 3538201
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در قیروكارزین با كلنگ‌زنی 2 مركز خدمات جامع سلامت

گروه اجتماعی: طی مراسمی كلنگ احداث 2 مركز خدمات جامع سلامت با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در شهرستان قیروكارزین به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، طی مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 25 مهرماه كلنگ احداث دو مركز خدمات جامع سلامت در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در شهرستان قیر و كارزین به زمین زده شد.
این مرکز در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و زیربنای 950 مترمربع، با سه پانسوی پزشک، کلنگ زنی شد كه زمین آن از سوی نیکوکار عرصه سلامت، صمد حقدان اهدا شده است ضمن اینكه تاکنون این نیکوکار، 200میلیون تومان از هزینه ساخت را نیز تقبل کرده است.
در این برنامه که کوروش کرم‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند، حجت‌الاسلام سیدعزیزالله هاشمی‌زاده، امام جمعه فیروزآباد و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش‌های این نیکوکار عرصه سلامت در توسعه خدمات سلامت در استان قدردانی کرد.
همچنین در ادامه این مراسم كلنگ یک مرکز خدمات جامع سلامت در روستای علی آباد قیروکارزین به زمین زده شد. این مرکز به نیابت از چند پروژه دیگر شامل خانه بهداشت نهویه، دو دستگاه خانه پزشک، مرکز خدمات جامع سلامت شهید موزیری و خانه پزشک مرکز کارزین، کلنگ‌زنی شد.
به گفته صادق یونسی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیر و کارزین، این مرکز با زیربنای 650 مترمربع احداث می‌شود که 450 مترمربع آن به خدمات بهداشتی و 200 مترمربع آن به پانسیون پزشکان اختصاص دارد و اعتبارات ساخت این مرکز از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت تأمین شده است.
captcha