حقوق‌های غیرمتعارف، عزم مردم برای صیانت از ارزش‌های اسلامی را راسخ‌تر کند
کد خبر: 3515186
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
آیت‌الله اسلامیان:

حقوق‌های غیرمتعارف، عزم مردم برای صیانت از ارزش‌های اسلامی را راسخ‌تر کند

گروه سیاسی: نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مساله حقوق‌های غیرمتعارف و نارضایتی مردم از این اتفاق، تاکید کرد: این مسائل نباید باعث دلسردی مردم از نظام اسلامی شود بلکه باید عزم آن‌ها را برای صیانت از ارزش‌های والای اسلامی راسخ‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، آیت‌الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه روز گذشته ۲۵ تیرماه در اجتماع مردمی مدافعان حرم که در مسجد امام رضا(ع) میرآباد شهرکرد برگزار شد به بیان برخی آیات قرآنی در خصوص منزلت شهید و شهادت پرداخت و افزود: شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های گران‌قدر اسلامی بسیار والا و فاخر است.
وی با اشاره به اینکه در زیارت عاشورا می‌خوانیم «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه»، عنوان کرد:باید به معنای زیارت عاشورا دقت نظر داشت و بدانیم تا روز قیامت جنگ بین امام حسین(ع) و یزید، جنگ بین حق و باطل برپاست.
آیت‌الله اسلامیان با اشاره به خیانت برخی مسئولان بلندپایه وقت در زمان جنگ تحمیلی با عراق و فرصت دادن به دشمن بعثی برای اشغال بخشی از میهن اسلامی به بهانه غافلگیر کردن دشمن و طولانی شدن جنگ تحمیلی به مدت 8 سال با وجود برکات آن، تصریح کرد: اکنون به خوبی روشن است اگر جوانان ایرانی به مقابله با دشمن در خارج از مرزهای کشور می‌پردازند به خاطر عدم تکرار تجربه تلخ جنگ با عراق است.
وی با اشاره به اینکه راه امام حسین(ع) تا قیامت ادامه خواهد داشت، افزود: اگر مدافعان حرم نبودند وضعیت عراق و سوریه به مراتب بدتر از وضع فعلی بود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب که فرمودند:«نگرانی در مسائل فرهنگی، مهمتر از مسائل نظامی است»، یادآور شد: عبارت «انی سلم لمن سالمکم ...» در زیارت عاشورا منحصر به بعد نظامی نیست و بلکه بعد فرهنگی آن مهم تر است.
وی بصیرت افزایی رهبر انقلاب را به خاطر این دانست که دشمن راه دفاع از اسلام را می‌خواهد سلب کند و ایشان روشنگری می‌کنند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه نبردهای نظامی، فرهنگی و سیاسی را با وجود امکانات و شرایط امکان پذیر دانست و عنوان کرد: در بعد فرهنگی باید با تمام قوا مسلح، آماده و بیدار بود.
وی تصریح کرد: با اشاره به مساله حقوق های غیرمتعارف و نارضایتی مردم از این اتفاق، تاکید کرد: این مسائل نباید  باعث دلسردی مردم شود بلکه باید عزم آن‌ها را برای صیانت از ارزش‌های والای اسلامی راسخ‌تر کند.
آیت‌الله اسلامیان با اشاره به اینکه از نظر فرهنگی سیاسی امنیت اخلاقی وجود ندارد و به ویژه در فضای مجازی خانواده ها و جوانان هر لحظه در حال بمباران بی هنجاری فرهنگی و اخلاقی هستند، گفت: رهبری در این زمینه توصیه‌های بسیاری داشتند ولی به دلیل سودآوری استفاده از اینترنت و فضای مجازی این رهنمود‌ها بر زمین مانده است.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید بیدار باشند و از مسئولان درخواست کنند تا با این مسائل برخورد شود، ادامه داد:ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی نباید فدای مسائل اقتصادی و سودآوری شود.
به گزارش ایکنا در این مراسم، حسن شمشادی، خبرنگار  اعزامی واحد مرکزی خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه، به بیان خاطرات خود از دوران ماموریت در سوریه و عراق پرداخت و در پایان مراسم دو نفر از مداحان اهل بیت علیهم السلام به مداحی و نوحه خوانی در رثای اهل بیت علیهم السلام و شهدای مدافع حرم پرداختند.
شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است

شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است

شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است

شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است

شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است

شهادت در راه دفاع از اسلام وارزش‌های اسلامی فاخر است
captcha