توطئه دشمنان به خاطر روحیه استکبارستیزی امام راحل و رهبری است
کد خبر: 3503682
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
امام جمعه شهرکرد:

توطئه دشمنان به خاطر روحیه استکبارستیزی امام راحل و رهبری است

گروه سیاسی:حجت‌الاسلام نکونام یکی از توطئه‌های دشمن را سست‌کردن باورها و آرمان‌های مردم برشمرد وتوطئه دشمنان را به خاطر روحیه استکبار ستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمد‌علی نکونام ، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز ۱۴ خرداد در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره)، با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و با اشاره به گفته مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل؛«امام خمینی(ره)، مؤمن تمام عیار ،متعبد تمام عیار و انقلابی تمام عیار بودند.»، افزود:ایشان سیره امام راحل را یک سرمایه عظیم برای جامعه دانستند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی فراموش نشود و امام یک الگو برای انسان مومن انقلابی و دشمن شناس‌ترین فرد بود.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام هستند، تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در راه زنده نگه‌داشتن آرمان‌های امام راحل و انقلاب، یک الگوی کامل می باشند.
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه یکی از توطئه‌های دشمن، سست کردن باورها و آرمان‌های مردم است، یادآور شد:توطئه دشمنان به خاطر روحیه استکبار ستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی دروغ پردازی شبکه بی‌بی‌سی درباره امام راحل و سندسازی جعلی آمریکا را برای این دانست که آرمان مردم را سست کند و افزود:به دروغ اعلام می‌کنند که امام و رهبری، انعطاف‌پذیر بودند ،در حالی که این دروغ پراکنی‌ها هیچ‌گاه باعث سست‌شدن آرمان‌های مردم انقلابی ایران نشده است زیرا امام یک دشمن‌شناس تمام عیار بود.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، گفت:این اقتصاد مقاومتی باید به یک آرمان برای جامعه تبدیل شود.
وی با اشاره به آغازکار نمایندگان در مجلس دهم، گفت:نمایندگان مجلس نباید قوانین دست و پا گیر را تعدیل کنند و در برابر استکبار همواره استکبارستیز باشند.
وی با اشاره به بخشی از سخنان رهبری در آغاز کار مجلس دهم، عنوان کرد:نمایندگان همواره باید رهنمون‌های مقام معظم رهبری را در صحن مجلس عملیاتی کنند.
حجت‌الاسلام نکونام فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را نیز تبریک گفت و تصریح کرد:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس است و مسلمانان باید از این ماه بیشترین بهره را بگیرند.

روحیه استکبارستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری باعث توطئه دشمنان می‌شود

روحیه استکبارستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری باعث توطئه دشمنان می‌شود

روحیه استکبارستیزی امام راحل و مقام معظم رهبری باعث توطئه دشمنان می‌شود

captcha