برگزاری نخستین جلسه تربیت مربی طرح حفظ شهرستان‌های خراسان رضوی
کد خبر: 3487365
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
در مشهد صورت گرفت؛

برگزاری نخستین جلسه تربیت مربی طرح حفظ شهرستان‌های خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: نخستین جلسه تربیت مربی استانی با حضور 118 نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم از چهار شهرستان خراسان رضوی در دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، نخستین جلسه تربیت مربی استانی مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور مربیان طرح تربیت حافظ قرآن از چهار شهرستان خراسان رضوی در دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار شد.
بنا بر این گزارش تشکیل این جلسه با هدف ارتقای مهارت‌های مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم و به منظور توجیه برنامه‌های کمیته طرح حفظ مسابقات قرآن کریم در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن صورت گرفت.
در این جلسه که در محل دانشکده علوم قرآنی مشهد برگزار شد، 118 نفر از مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم از چهار شهرستان مشهد، طرقبه ـ شاندیز، سرخس و فریمان از حضور حجت‌الاسلام محمد‌مهدی رجبی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم بهره‌مند شدند.
بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام رجبی در این جلسه به بیان شیوه‌های مؤثر در تدریس، نحوه کلاسداری و مباحث آموزشی و قرآنی پرداخت و تجربیات خود در طول سال‌های تدریس را در اختیار مربیان قرار داد.
این جلسه آموزشی و توجیهی طی چهار ساعت در دو گروه 58 و 60 نفره از مربیان طرح حفظ قرآن شهرستان‌های استان برگزار شد و هر گروه با حضور به مدت دو ساعت در این جلسه از مباحث آموزشی استاد رجبی بهره‌مند شدند؛ در ادامه مربیان نیز سوالات خود را در خصوص موضوعات آموزشی و همچنین مسابقات قرآن بیان کرده و به پاسخ سؤالات خود دست یافتند.
یادآور می‌شود، با توجه به اینکه یکی از کمیته‌های مسابقات قرآن کریم کمیته حفظ است، در پایان جلسه فرم ثبت‌نام در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن بین مربیان حاضر در جلسه توزیع شد.
captcha