ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 2925653
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
با حضور وزیر بهداشت:

ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت برگزار می‌شود

گروه سلامت: ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ششمین جلسه کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت امروز 13 اسفندماه با حضور سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش در این جلسه که محمدرضا فراهانی، نایب رئیس و دبیر کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی عباسی مقدم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت  حضور دارند، گزارشی از روند فعالیت‌ کمیسیون‌های تابعه شورای عالی انقلاب فرهنگی و اقدامات انجام شده کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت ارائه می‌شود.

کمیسیون توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام سلامت یکی از کمیسیون‌های چهارگانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که عهده‌دار مسئولیت و راهبری حوزه پژوهش و آموزش عالی قرآنی در نظام بهداشت، درمان، طب و سلامت است.

captcha