ضرورت توجه به تکمیل و احداث حوزه‌های علمیه در سفر رئیس‌جمهور به زنجان
کد خبر: 1462896
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
نماینده ولی فقیه در استان زنجان تأکید کرد:

ضرورت توجه به تکمیل و احداث حوزه‌های علمیه در سفر رئیس‌جمهور به زنجان

گروهاجتماعی: با توجه به‌وجود ظرفیت علمی بالای موجود در استان زنجان و همچنین، ظرفیت و پیشینه مذهبی و تدین مردم استان، شایسته است که تکمیل و احداث حوز‌ه‌های علمیه در سفر رئیس‌جمهور مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلیمن علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه زنجان ظهر امروز، 30 مهرماه در مراسم دیدار مردمی رئیس‌جمهور در ورزشگاه کارگران زنجان و در اجتماع پرشور مردم این استان با تأکید بر اینکه زنجان به‌دلیل هم‌جواری با هفت استان از موقعیت استراتژیک ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: علیرغم همه مزیت‌های ویِژه‌ این منطقه، استان زنجان تا‌کنون آن‌گونه که شایسته است از بسترهای توسعه بهره‌مند نشده است و حضور ارزشمند رئیس‌جمهور در این استان، فرصت خوبی برای بهره‌مندی از حمایت‌های ویژه دولتی برای تحقق مطالبات دیرپای مردم زنجان و ایجاد بسترهای توسعه پایدار فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد: با توجه به‌وجود ظرفیت علمی بالای موجود در استان و همچنین، ظرفیت و پیشینه مذهبی و تدین مردم استان، توجه جدی به احداث دانشگاه صنعتی در استان و همچنین اهتمام به تکمیل و احداث حوزه های علمیه خواهران و برادارن از مواردی است که باید در این سفر مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

وی خطاب به رئیس‌جمهور اظهار کرد: شما شناخت خوبی از مردم ولایت‌مدار این استان دارید، ولی قطعاً حضور شما و اعضای دولت تدبیر و امید در استان، منشأ خیر و برکات فراوانی برای مردم زنجان خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی در پایان بیان کرد: حضور جناب‌عالی در سازمان ملل و دفاع‌ جانانه شما از حقوق ملت ایران بسیار موفقیت‌آمیز و براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بود که همه جریان‌های سیاسی کشور از آن استقبال کردند.

captcha