امروز منطق ترور و باج‌گیری به زباله‌دان تاریخ پیوسته است
کد خبر: 1395642
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
امام جمعه اهل سنت سراوان:

امروز منطق ترور و باج‌گیری به زباله‌دان تاریخ پیوسته است

گروه اجتماعی: مولوی عبدالصمد ساداتی به ادعای گروهک تروریستی در حمایت از جامعه اهل سنت اشاره کرد و افزود: امروزه منطق زور و ترور و باج گیری به زباله‌دان تاریخ پیوسته است و این اقدامات محکوم است و حمل سلاح و انجام اقدامات تروریستی بی‌منطقی است.

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت مسجد نور شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که از پدیده شوم ترور و تروریسم بیشتر از سایر استان‌ها ضربه خورده است.

تروریست‌ها اجازه جولان در مرزهای جمهوری اسلامی را نداشته باشند

وی در ادامه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات استان، مسئله امنیت است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های درست، این مشکل رفع شود و تروریست‌ها اجازه جولان در مرزهای جمهوری اسلامی را نداشته باشند.

امام جمعه اهل سنت سراوان به تهدید اخیر گروهک تروریستی جیش‌الظلم اشاره کرد و گفت: تهدید معلمان و افرادی که نقش بزرگی در با سوادی جامعه دارند به هیچ‌وجه قابل قبول نیست و این روش‌ها همیشه و از سوی همه علمای مذاهب محکوم بوده و هست.

جامعه اهل سنت نیاز به حمایت افراد تروریست ندارد

وی همچنین به ادعای گروهک تروریستی در حمایت از جامعه اهل سنت اشاره کرد و افزود: امروزه منطق زور و ترور و باج گیری به زباله‌دان تاریخ پیوسته است و این اقدامات محکوم است و حمل سلاح و انجام اقدامات تروریستی بی‌منطقی است، جامعه اهل سنت خودشان نماینده و فرهنگ دارند و نیاز به حمایت افراد تروریست ندارد، و اگر زمانی مشکل برای آن‌ها وجود داشته باشد، باب گفتمان در نظام جمهوری اسلامی باز است و از راه گفتمان حل خواهد شد.

وی در پایان خواستار دیدار ریاست جمهوری با خانواده شهدای ترور شد و افزود: قطعا هر مسئول و مقامی لازم است دیداری با خانواده‌های شهدا و تسکین دل این عزیزان داشته باشند و مسلما ریاست جمهور در برنامه پیش رو حتما دیداری با خانواده شهدا علی الخصوص شهدای ترور استان در برنامه دارد زیرا شهدا ترور سند وحدت و مظلومیت این استان هستند.

captcha