كتاب سبك زندگی اسلامی برای كودكان منتشر می‌‌شود
کد خبر: 1193742
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۹

كتاب سبك زندگی اسلامی برای كودكان منتشر می‌‌شود

مدير كانون پرورشی كرمان از انتشار كتابی با موضوع سبك زندگی اسلامی برای كودكان و نوجوانان توسط كانون پرورشی این استان خبر داد.


گروه اندیشه: مدير كانون پرورشی كرمان از انتشار كتابی با موضوع سبك زندگی اسلامی برای كودكان و نوجوانان توسط كانون پرورشی این استان خبر داد.


‌به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، مسعود گنجعليخانی، مديركانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان روز شنبه، 5 اسفندماه به خبرنگاران گفت: با توجه به تأكيد رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد سبك زندگی اسلامی و تشكيل كارگروه سبك زندگی اسلامی در دستور كار كانون پرورشی كرمان قرار گرفت.


وی افزود: كتابی با موضوع سبك زندگی اسلامی زير نظر حجت‌الاسلام سجادی، از روحانيان كانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان برای كودكان و نوجوانان چاپ می‌شود.


گنجعليخانی با اشاره به موفقيت‌‌های كانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان طی سال جاری بيان كرد: سه نفر از مربيان و اعضای در همايش كشوری عاشورايی در قزوين برگزيده شدند.


وی افزود: سه مربی كانون پرورشی كرمان نيز در جشنواره كشوری تصويرگری خانه من، يك مربی در جشنواره بين‌‌المللی قصه‌گويی، عضو كانون جيرفت در جشنواره بين‌‌المللی قصه‌گويی رضوی در مازندران و سه نفر از مربيان در جشنواره رضوی بخش كتاب ‌سازی برگزيده شدند.


مديركانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان‌ اظهار كرد: با توجه به جذب نيرو در مراكز كانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان استان كرمان با كمبود مربی مواجه نيستيم و پيگيری‌ها برای جذب نيروی جايگزين نيروهای بازنشسته ادامه دارد.


گنجعليخانی با اشاره به اينكه 45 هزار نفر در كانون پرورش ـ فكری كودكان و نوجوانان و 9 هزار نفر در كانون زبان ايران عضو هستند، يادآور شد: پنج شعبه كانون زبان در كرمان، يك شعبه در رفسنجان و يك شعبه در سيرجان فعاليت می‌‌كند.

captcha