حمله اسرائیل به کنسولگری ایران حاکی از مرگ این رژیم است
کد خبر: 4208953
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان

حمله اسرائیل به کنسولگری ایران حاکی از مرگ این رژیم است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی گفت: حمله رژیم غاصب اسرائیل به دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، گرچه برای ما شهادت سرداران، افسران و پاسداران رشید اسلام را به‌دنبال داشت، اما این حاکی از مرگ اسرائیل است که شکست خورده و خود را به در و دیوار می‌زند تا نجات پیدا کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید راه قدس «سیدعلی صالحی‌روزبهانی» که امروز، 18 فروردین‌ماه با حضور نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه لرستان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بروجرد انجام شد، با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مستشاران نظامی در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: ماه مبارک رمضان و روز قدس برای کشور و استان لرستان به ویژه شهرستان بروجرد متفاوت‌تر از دیگر ماه‌ها بود چون شهید راه آزادی قدس را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز خشم و انزجار و نفرت مردم ایران اسلامی از رژیم اشغالگر قدس بیشتر از همیشه است، افزود: جان انسان گرانبهاترین سرمایه است و وقتی انسان جان خود را با خداوند معامله می‌کند این یک معامله قدسی است، چراکه خریدار این جان خداوند متعال است که وعده داده که در قبال این معامله بهشت را تقدیم می‌کند و سند آن نیز در کتاب‌های آسمانی از جمله تورات، انجیل و قرآن موجود است.

شاهرخی با بیان اینکه هرکس با خداوند معامله کند بهشت رضوان بر او واجب می‌شود، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی امروز با انزوا و بحران مواجه شده است که در این راستا با اسلام‌ستیزی و وارونه جلوه دادن معارف و آموزه‌های دینی سعی در مشروعیت بخشیدن به خود را دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: ملت ایران که مهد تمدن است جوانانی شجاع در مکتب اسلام و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری پرورش دادند تا در مقابل نظام سلطه از جان شیرین خود بگذرند و اسلام را بیمه کنند.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب به‌واسطه روز قدس نابود شد، اظهار کرد: اسرائیل وارد سرزمین مسلمان شده و به دنبال ایجاد شیطنت و پیشبرد اهداف شوم خود است، اما مردم این سرزمین به‌پا خاستند و به مقابله پرداختند.

امام جمعه خرم‎آباد با بیان اینکه به‌واسطه خون شهدا، صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، رژیم سفاک صهیونست رسوا شده است، گفت: شهدای عزیز در راه دفاع از اسلام، آموزه‌ها و ارزش‌های اسلامی و حجاب، عفاف و حیا به شهادت رسیدند؛ کشته شدن برای حفظ آب و خاک، سرزمین و ارزش‌های انسانی و عقیدتی ارزشمند است.

وی ادامه داد: حمله رژیم غاصب اسرائیل به دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، گرچه برای ما شهادت سرداران، افسران و پاسداران رشید اسلام را به‌دنبال داشت، اما این حاکی از مرگ اسرائیل است که شکست خورده و خود را به در و دیوار می‌زند تا نجات پیدا کند و مانند انسانی دیوانه که تلاش می‌کند، رهایی یابد.

شاهرخی با بیان اینکه از زمان شهادت سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون گرچه مستشاران نظامی بزرگی به شهادت رسیدند، اما خون شهدا این رژیم ددمنش را رو به افول و نابودی برده است، گفت: با توکل بر خدا به‌زودی شاهد نابودی این رژیم سفاک از صحنه روزگار خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه بروجرد شهر علما، فرهیختگان و دانشمندان است که شهرت ملی و بین‌المللی دارند، اظهار کرد: با شهادت «سیدعلی صالحی‌روزبهانی برگ زرین دیگری بر تاریخ این شهر کهن و مهد تمدن افزوده شد که این امر مسئولیت ما را برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: به والدین خانواده شهید صالحی‌روزبهانی تبریک می‌گویم که فرزندشان به قله شهادت رسید، چراکه برای رسیدن به این قله باید اخلاص، فداکاری، عمل صالح و خدمت‌رسانی به مردم در راه خدا داشت.

انتهای پیام
captcha