برگزاری پویش «اهل بهشت باشیم» در کاشان
کد خبر: 4200966
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

برگزاری پویش «اهل بهشت باشیم» در کاشان

هجدهمین دوره طرح سراسری ختم دسته‌ جمعی قرآن با عنوان «اهل بهشت باشیم» با نیت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت مهدی(عج) همزمان با نیمه اول ماه شعبان در کاشان در حال اجراست.

پویش اهل بهشت باشیممصطفی سروی قمصری، دبیر اجرایی طرح اهل بهشت باشیم کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا گفت: همزمان با فرارسیدن ماه شعبان‌المعظم و در آستانه میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) در راستای توسل به دامان نور(قرآن) برای زمینه‌سازی ظهور مولایمان، امسال نیز توفیق داریم تا هجدهمین دوره پویش مردمی اهل بهشت باشیم را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اجرای ختم دسته جمعی قرآن از اول ماه شعبان بیان کرد: ترويج فرهنگ انتظار و دعا و تلاوت قرآن برای تعجيل در فرج حضرت مهدی(عج) از ویژگی‌های پویش مردمی اهل بهشت باشیم، است. این پویش با همکاری کانون فرهنگی هنری علامه طباطبایی(ره) ناجی‌آباد کاشان، پایگاه بسیج المهدی(عج) و مجموعه جوانان عصر ظهور کاشان در حال اجراست.

دبیر اجرایی طرح اهل بهشت باشیم کاشان ادامه داد: علاقه‏‌مندان جهت شرکت در این پویش سراسری برای دریافت صفحه، جزء و حزب قرآن و نیز شرکت در ختم صلوات و ختم سوره توحید می‌توانند از طریق تارنمای Ahlebehesht.ir و یا ربات  @ahlebehesht_bot  در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این پویش در شب نیمه شعبان، شنبه، ششم اسفند‌ماه جاری در مسجد المهدی(عج) ناجی‌آباد کاشان برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های «هر مسجد یک ختم» با همکاری امور مساجد کاشان، مسابقه «آخرین امید» با همکاری مؤسسه حضورمدیا و پویش «من یار مهدی‌ام» ویژه کودکان و نوجوانان مهدوی با همکاری گروه تبلیغی موعود کاشان از برنامه‌های جانبی پویش «اهل بهشت باشیم» است که در این مدت همزمان با برگزاری این پویش اجرا می‌شود.

جواد کریمی

انتهای پیام
captcha