مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان منصوب شد
کد خبر: 4195414
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان منصوب شد

رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با صدور حکمی محمودرضا ایزددوست را به عنوان مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان منصوب کرد.

مراسم معارفه مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان با صدور حکمی محمودرضا ایزددوست را به عنوان مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گیلان منصوب کرد. در این حکم خطاب به محمودرضا ایزددوست آمده است:

«نظر به پيشنهاد سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گيلان و موافقت رئيس محترم سازمان دانشجويان جهاددانشگاهی بدين وسيله جنابعالی را به عنوان مدير شعبه سازمان دانشجويان جهاددانشگاهی استان گيلان منصوب می‌نمايم. اميد است با اتكال به خداوند متعال و با مساعدت ساير همكاران در انجام امور محوله موفق باشيد.»

مراسم معارفه محمودرضا ایزددوست به عنوان مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان روز گذشته، دوم بهمن‌ماه با حضور محمد شادپور، سرپرست معاونت فرهنگی و فرشید اللهیاری، مدیر اداره حوزه ریاست سازمان جهادددانشگاهی استان، تعدادی از مدیران و پرسنل معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان در دفتر سازمان دانشجویان گیلان برگزار شد.

در این مراسم شادپور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از پتانسیل‌های پویا و فعال دانشجویی پرداخت و سازمان دانشجویان را خانه همه دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی دانست.

انتهای پیام
captcha