۲ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد در زمره دانشمندان برتر جهان
کد خبر: 4193271
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

۲ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد در زمره دانشمندان برتر جهان

سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: دو عضو هیئت علمی این دانشگاه در زمره برترین دانشمندان جهان قرار دارند.

دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی استان، سعید جاودان‌سیرت، سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 20 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه در زمره یک درصد دانشمندان برتر جهان قرار دارند که امیدوارم این تعداد در سال‌های آتی افزایش یابد.

وی اعضای هیئت علمی این دانشگاه را ۲۲۰ نفر برشمرد و افزود: دکتر هادی و دکتر اسفرم، دانشمندان ما هستند که از افتخارات دانشگاه علوم‌ پزشکی محسوب می‌شوند. این دانشگاه در حال حاضر هفت هزار و ۵۰۰ پرسنل دارد.

سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه ۹ بیمارستان دانشگاهی در سطح استان داریم، گفت: از این تعداد چهار بیمارستان در مرکز استان آموزشی ـ درمانی هستند.

جاودان‌سیرت ادامه داد: هم‌اکنون ۳۳۱ خانه بهداشت، ۷۷ مرکز جامع سلامت روستایی و شهری، ۵۲ پایگاه سلامت شهری و ۱۱ مرکز جامع سلامت روستایی و شهری در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه‌وبویراحمد فعال بوده و به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ دانشجو نیز در رشته‌های پزشکی، دکترای عمومی، کارشناسی‌ ارشد و کارشناسی در دانشکده‌های ما مشغول به تحصیل هستند. در سطح استان در شش رشته تخصصی، دستیار داریم که ۹۹ دستیار نیز مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
captcha