ارائه خدمات جهادی پزشکی برای محرومان به یاد سردار سلیمانی
کد خبر: 4190477
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰

ارائه خدمات جهادی پزشکی برای محرومان به یاد سردار سلیمانی

بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی طی ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت، نسبت به خدمت‌رسانی پزشکی رایگان به محرومان این شهرستان اقدام می‌کند.

گروه جهادی پزشکییکی از خدمات تأثیرگذار بسیج به نیازمندان و محرومان کشور، ارائه خدمات پزشکی و غربالگری به اقشار محروم در اقصی‌نقاط کشور است. طی این برنامه، گروه‌های جهادی تخصصی در حوزه‌های مختلف پزشکی  که از متخصصان و دلسوزان عرصه پزشکی تشکیل شده‌اند، وارد میدان شده و نسبت به ارائه خدمات رایگان پزشکی به محرومان اقدام می‌کنند.

بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملشکاهی نیز طی ایام پیش‌رو و مصادف با سالروز شهادت حاح قاسم سلیمانی و ایام هفته مقاومت، اقدام به برپایی اردوی جهادی پزشکی کرده است که در این راستا خدمات تخصصی پزشکی از سوی گروه جهادی شهید بهروز غلامی به محرومان و نیازمندان ارائه خواهد شد.  

علی کاظم‌پور، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی در گفت‌وگو با ایکنا، به تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی این شهرستان در ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی برنامه ویژه‌ای را برای ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته است.

وی افزود: طی هفته مقاومت، گروه‌ جهادی تخصصی و ویژه‌ای برای اعزام به اردوی جهادی آماده شده و خدمت‌رسانی به محرومان را در سطح شهرستان ملکشاهی در دستور کار خود قرار داده است. این گروه جهادی طی ایام هفته مقاومت در سطح شهرستان مستقر شده و خدمات پزشکی ویژه و رایگان را به محرومان و جامعه هدف خود ارائه خواهد داد.

کاظم‌پور با بیان اینکه طی برگزاری این اردوی جهادی جامعه هدف دو هزار نفری برای خدمت‌رسانی مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: این اردوی جهادی طی سه روز برگزار شده و خدمات خود را در حوزه‌های مختلف پزشکی همچون پزشکی عمومی، مامایی، خدمات دارویی، دندان‌پزشکی و چشم‌پزشکی ارائه می‌دهد. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه این اردوی جهادی طی سال‌های گذشته و در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این اردوی جهادی زنده نگه‌داشتن فرهنگ شهادت و یاد و خاطره شهیدان گلگون‌کفن حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی است که جان خود را فدا کردند و بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی نیز به یاد ایشان از پزشکان و گروه جهادی تخصصی در این حوزه دعوت کرده است تا به صحنه آمده و خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار دهند.

جمعه//////خدمت‌رسانی ویژه پزشکی به محرومان به یاد حاج قاسم سلیمانی

کاظم‌پور با بیان اینکه خدمات درمانی این گروه تخصصی پزشکی در قالب گروه جهادی شهید بهروز غلامی ارائه می‌شود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار از شهدای مدافع سلامت بود که همزمان با شیوع کرونا در کشور در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور یافته و در لباس گروه فوریت‌های پزشکی خدمات پزشکی و درمانی را به صورت مستقیم به مردم ارائه می‌داد و در نهایت نیز جان خود را در راه مردم فدا کرد. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان ملکشاهی با اشاره به اینکه گروه جهادی پزشکی شهید غلامی طی سه روز و به صورت ویژه در شهر مهر ملکشاهی خدمت‌رسانی خواهد کرد، بیان کرد: شهرستان ملکشاهی حدود 23 هزار نفر جمعیت دارد که در این اردوی جهادی شهر مهر ملکشاهی با جمعیتی حدود دو هزار نفر پوشش داده خواهد شد. 

وی تصریح کرد: ویزیت رایگان پزشکی و خدمات دارویی رایگان از جمله اقدامات این گروه جهادی خواهد بود. همچنین، خدمات بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌‎ها نیز در قالب کار غربالگری فشار خون و قند خود از سوی اعضای این گروه جهادی که شامل 10 تا 15 نفر متخصص پزشکی هستند، به مردم محروم و نیازمند این منطقه عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha