استفاده از تجربیات انتخابات پیشین در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4186847
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹

استفاده از تجربیات انتخابات پیشین در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تجربیات انتخابات پیشین ابزاری برای برگزاری انتخابات سالم در ۱۱ اسفندماه امسال در استان است.

سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 18 آذرماه در نشست با جمعی از دانشجویان با تبریک ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، اظهار کرد: برای تحقق این منظور اطلس استان با مشارکت کارشناسان تدوین می‌شود.

وی افزود: در این طرح تمام نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره‌های قبل در سه حوزه انتخابیه تدوین و به ستاد انتخابات شهرستان‌ها برای استفاده در مراحل اجرا قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: امسال برای نخستین بار ستاد امنیت انتخابات در نقاط مختلف استان تشکیل می‌شود تا دغدغه‌ها برای سلامت انتخابات تضمین شود.

هاشمی‌مهر قضاوت‌های ناآگاهانه و پیش داوری‌ها را از آسیب‌های انتخابات دانست و از افراد به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی خواست با آبروی اشخاص بازی نکنند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری نشست‌های مختلفی با مردم، دهیاران، ریش سفیدان، معتمدان، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد در پایان گفت: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هرگونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha