خدمت به مردم مهم‌ترین انتظار شهدا از مسئولین است
کد خبر: 4184923
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

خدمت به مردم مهم‌ترین انتظار شهدا از مسئولین است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج در هر صحنه‌ای که وارد شده، خط‌شکن بوده و کارهای نشدنی را شدنی کرده، به‌طوری‌که خدمت به مردم بزرگ ایران اسلامی بزرگترین انتظار شهدا از مسئولین نظام اسلامی است.

سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 8 آذر در تجمع بسیجیان که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار شد، گفت: بسیج یک معجزه جاویدان و ماندگار است، که به فرمان امام خمینی(ره) در شرایط ویژه‌ای که کشورمان داشت تاسیس شد سپس در جای جای کشورمان توسعه یافت و منشاء خیرات و برکات فراوانی شد.

وی ادامه داد: بسیج در نخستین سال‌های پیروزی رسیدن انقلاب برای دفاع از انقلاب و مقابله با هرگونه ناامنی به وجود آمد اما بعدها در زمینه‌های مختلف دیگری فعال شد و موفقیت‌های زیادی را از هر نظر به دست آورد، روز به روز بر افتخارهای آن افزوده شد.

پیری با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای تاسیس تاکنون در جنگ نرم و سخت همواره در مقابل ایادی استکبار جهانی ایستاده است، گفت: بسیج در عرصه سازندگی نیز خوش درخشیده و خوب عمل کرده، به‌طوری‌که در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

پیری خدمت به مردم را مدال افتخاری دانست که بر گردن بسیج آویخته شده است، تصریح کرد: جوانان انقلابی در هر عرصه‌ای که وارد شده‌اند به معنای واقعی کلمه خط‌شکن بوده و کارهای دشوار را توانسته‌اند به ثمر برسانند و با موفقیت انجام دهند، به طوری که حتی امروز هم روحیه بسیجی الهام‌بخش جبهه مقاومت شده است، چراکه رزمندگان جبهه مقاومت با الهام از تفکر بسیجی رو به جلو گام برمی‌دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با جنگ ترکیبی وارد میدان شده‌اند و می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ ترکیبی، ارزش‌ها، فرهنگ، تمدن و باورهای ما را از بین ببرد و سبک زندگی غربی را جایگزین سبک زندگی اسلامی ما کند، پس باید بسیار هوشیار باشیم.

انتهای پیام
captcha