مردم غزه جلوه‌های زیبایی از اقتدار و مقاومت را به نمایش گذاشته‌اند
کد خبر: 4178134
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

مردم غزه جلوه‌های زیبایی از اقتدار و مقاومت را به نمایش گذاشته‌اند

امام جمعه ارومیه گفت: مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند اما جلوه‌های زیبایی از اقتدار، عظمت، صبر و استقامت را به جهانیان به نمایش گذاشته‌اند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌ جمعه ارومیه ۵ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مقاومت کم‌نظیر مردم غزه در مقابل جنایت های بی‌سابقه صهیونیست‌ها، اظهار کرد: غزه مظهر اقتدار و استقامت در جهان اسلام برای کل بشریت است.

وی با تاکید بر استقامت مردم غزه در برابر ظلم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل اظهار کرد: مردم غزه در اوج مظلومیت به شهادت می‌رسند اما جلوه‌های زیبایی از اقتدار، عظمت، صبر و استقامت را به جهانیان به نمایش گذاشته‌اند و ضربه‌ای‌ که اسرائیل در  عملیات طوفان الاقصی خورد، در تاریخ به عنوان ضربه بزرگ ثبت شد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم‌ رهبری اضافه کرد: برخی سردمداران کشورها فریب آمریکا و اسرائیل را می‌خورند و مسلمانان را تروریست می‌نامند و ‌این در حالی است که این کشورها با دیدن جنایات رژیم صهیونیستی در سکوت محض قرار گرفته‌اند، در دنیای امروز می‌توان ظالمان را به راحتی دید و آنان را شناخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و با اشاره به جایگاه آن حضرت در جهان اسلام گفت: برای امام‌زاده‌ها زیارت نامه معصوم نداریم اما حضرت فاطمه معصومه(س) این جایگاه را دارد و از رتبه شفاعت برخوردار است.

وی در خصوص نام‌نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مجلس نماد خرد جمعی است و باید افراد باسواد، خردمند و باهوش را شناخت و به آنها رای داد تا در مجلس شورای اسلامی قوانین متناسبی وضع کنند.

انتهای پیام
captcha