مدرسه ۴ کلاسه مهرآفرین طبس افتتاح شد
کد خبر: 4177540
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش؛

مدرسه ۴ کلاسه مهرآفرین طبس افتتاح شد

 آموزشگاه مهرآفرین منطقه زیباشهر طبس که در یک سال گذشته ساخته شد، با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مدرسه ۴ کلاسه مهرآفرین طبسبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، مراسم افتتاح این مدرسه، امروز 2 آبان با حضور حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار طبس، خیرین، جمعی از مسئولان و فرهنگیان در این شهرستان برگزار شد.

حامد رخسارپور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم گفت: عملیات اجرایی پروژه چهار کلاسه مشارکتی زیباشهر با توجه به نیاز منطقه در شهریور سال گذشته آغاز شد و مهر امسال به پایان رسید.

وی افزود: این پروژه با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده که ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق کمک‌های خیر و ۱۸ میلیارد ریال آن اعتبار دولتی بوده است.

وی تصریح کرد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۲۵۵ متر مربع زیربنا در منطقه زیباشهر طبس احداث شد.

حجت الاسلام محمد رضا محمدی امام جمعه طبس نیز در مراسم افتتاح گفت: شهرستان طبس دیار عالمان، محققان و پژوهشگران فراوانی است که در عرصه‌های علوم دینی و علمی صاحب نظر هستند و در عرصه های مختلف صاحب دیدگاه بودند.

وی اظهارکرد: دولت سیزدهم به موضوع علم و تحقیق و پژوهش توجه خوبی دارد، این توصیه مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان که علم، سلطان است لازمه آن ایجاد زیرساخت‌هایی است.

محمدی خاطرنشان کرد: ظرفیت این مدرسه محدود است و نیاز به نمازخانه و سالن اجتماعات و آزمایشگاه دارد تا دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور بهره‌های لازم را ببرند و امیدواریم این کار رونق بیشتری ببرد.

انتهای پیام
captcha