لبنان؛ میزبان قاریان ممتاز مصری در هفته وحدت
کد خبر: 4172159
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

لبنان؛ میزبان قاریان ممتاز مصری در هفته وحدت

مساجد البقاع لبنان این شب‌ها به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) شاهد برپایی محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته داخلی و بین‌المللی است.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، سازمان تبلیغات و فعالیت‌های فرهنگی حزب الله اعلام کرد که به مناسبت ایام ولادت نبی اکرم(ص) که از سوی امام خمینی(ره) هفته وحدت نامگذاری شده است، با همکاری انجمن قرآن کریم در منطقه البقاع در شرق لبنان مراسم شب‌های قرآنی برگزار می‌کند.

در هفته جاری هر شب در مسجد شهرک سهلات الماء با حضور جمع زیادی از اهالی این شهرک برنامه تلاوت قرآن و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دایر است.

حمزه منعم، قاری بین‌المللی قرآن کریم و سامح زینه، قاری مصری در برنامه محفل قرآنی شب گذشته در مسجد شهرک سهلات الماء حضور داشتند و همچنین گروه تواشیح هم به رهبری یوسف اسکندر به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) اجرا داشتند.

در مسجد شهرک البزالیه نیز محفل قرآنی با حضور علما و اجرای فعالیت‌های متنوع اجتماعی و با حضور جمع زیادی از اهالی این منطقه برپا می‌شود.

تلاوت قرآن شب گذشته علی البزال، قاری برجسته لبنانی با تشویق گسترده حضار روبه رو شد همچنین حمزه منعم و سامح زینه هم در این محفل انس با قرآن حضور یافته و در آنجا هم به اجرای تلاوت خود پرداختند.

برپایی محافل قرآنی در مساجد البقاع لبنان به مناسبت هفته وحدت/اماده

برپایی محافل قرآنی در مساجد البقاع لبنان به مناسبت هفته وحدت/امادهبرپایی محافل قرآنی در مساجد البقاع لبنان به مناسبت هفته وحدت/اماده

انتهای پیام
captcha