تقاطع غیر هم‌سطح ورودی مهران به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4163169
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

تقاطع غیر هم‌سطح ورودی مهران به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار ایلام گفت: با اقدامات انجام‌شده و تسریع در عملیات، تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران تا دو شهریورماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید استاندار ایلام از پروژه‌های عمرانی مهرانبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، پنجشنبه ۲۶ مردادماه، پس از بازدید از زیرساخت‌های محور ارتباطی ایلام - مهران، پارکینگ بزرگ اربعین و پروژه ورودی شهر مهران، اظهار کرد: با توجه‌ به پیشرفت فیزیکی خوب پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی شهر مهران و تسریع در روند اجرایی، این پروژه تا دوم شهریورماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص سردخانه مهران نیز گفت: با توجه به اینکه زائران از فردا برای زیارت عتبات‌عالیات به مهران وارد می‌شوند، ظرفیت سردخانه شهرک صنعتی مهران تا پایان امروز تکمیل می‌شود و آب و یخ برای زائران تأمین ‌خواهد شد.

بهرام‌نیا افزود: تمامی آبسردکن‌های پارکینگ اربعین نیز امروز نصب و راه‌اندازی می‌شوند و باید تمامی امورات انجام شود، زیرا از فردا زائران وارد مهران می‌شوند.

استاندار ایلام با بیان اینکه ایستگاه اصلی توزیع آب در پارکینگ اربعین مشخص شده است تا مشکلی در توزیع و تأمین آب برای زائران در این پارکینگ  نداشته باشیم، تأکید کرد: گروهی از دفتر فنی استانداری ایلام از امروز در پارکینگ اربعین مستقر شود و بر تمامی امورات خدمات‌دهی به زوار و امورات زیرساختی نظارت دقیق داشته باشند.

انتهای پیام
captcha