توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات
کد خبر: 4138267
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: همزمان با پانزدهمین مرحله اجرای طرح «قرار دوازدهم»، ۳۰۳۸ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال از محل موقوفات و نذورات تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین جمال ایزدی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی اظهار کرد: پانزدهمین طرح «قرار دوازدهم» با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در آستان مقدس امامزاده غیاث‌الدین محمد مشهد و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: فلسفه طرح «قرار دوازدهم» این است که همیشه در طول روز، هفته و ماه محبت عملی خود را نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم و به یاد حضرت باشیم و ثانیاً با فکر، اعضا و جوارح و یا مال، قدمی برای حضرت برداریم.

ایزدی افزود: در طرح «قرار دوازدهم» هر کس با هر توان می‌تواند قدمی برای امام زمان(عج) بردارد، از طریق مال، علم و ...  به ارائه خدمت بپردازد و از مصادیق «قرار دوازدهم» تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که هر ماه تهیه و روز دوازدهم ماه توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در پانزدهمین طرح «قرار دوازدهم» که دوازدهمین روز از هر ماه برگزار می‌شود 3038 بسته معیشتی در ادارات اوقاف شهرستان‌های بردسکن، تربت حیدریه، درگز، قوچان، طرقبه، گناباد، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 1، 2 و 3 مشهد و نیشابور تهیه شده است. ارزش ریالی این بسته ‌ا 18 میلیارد و 409 میلیون ریال است که بین نیازمندان در استان توزیع می‌شود.

ایزدی گفت: با برنامه‌ریزی و میزبانی هیئت امنای آستان غیاث‌الدین محمد و با مشارکت خدمات مرکز حوزه علمیه خراسان از مجموع کل بسته‌ها تعداد 313  بسته معیشتی در مشهد توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha