محفل انس با قرآن در لشت نشا برگزار شد
کد خبر: 4131840
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
با تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی

محفل انس با قرآن در لشت نشا برگزار شد

همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن با تلاوت احمد ابوالقاسمی و ابراهیم فلاح‌ تبسم چهره، قراء بین‌المللی و ممتاز جمهوری اسلامی ایران شامگاه 16 فروردین‌ماه در لشت‌ نشا برگزار شد.

محفل انس با قرآن در مسجد جامع لشت نشا

به گزارش ایکنا از گیلان، در ماه نزول قرآن و همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن با تلاوت قراء بین‌المللی و ممتاز جمهوری اسلامی ایران شامگاه 16 فروردین‌ماه در مسجد جامع لشت‌ نشا برگزار شد.

در این محفل نورانی که با حضور انبوه آحاد مردم روزه‌دار و قرآن‌دوست از روستاهای بخش لشت‌نشا و شهرهای اطراف برگزارشد، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی کشور و همچنین ابراهیم فلاح‌ تبسم چهره، قاری ممتاز بین‌المللی به تلاوت کلام الله مجید پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تجدد، امام جمعه لشت‌نشا در این محفل نورانی ضمن قبولی طاعات و عبادات، ماه رمضان را فرصت بی نظیر و تلاوت قرآن را در این ماه مبارک بسیار ارزنده دانست و گفت: انس با قرآن و استفاده از قهرمانان قرآنی برای همتاسازی و تحقق جهاد تبیین لازم و ضروری است.

وی افزود: برگزاری جلسات ترتیل‌خوانی، جلسه تفسیر، برپایی سفره‌های اطعام، کمک به ایتام، برپایی محافل قرآنی، برگزاری جلسات مشاوره و دعوت از سخنرانان بخشی از برنامه های ماه مبارک در بخش لشت نشا است.

انتهای پیام
captcha