برگزاری محفل قرآنی رمضانیه با حضور محمدحسین سعیدیان
کد خبر: 4131615
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

برگزاری محفل قرآنی رمضانیه با حضور محمدحسین سعیدیان

قاری بین‌المللی کشورمان در یکی از محافل انس با قرآن که از سوی بخش محافل قرآنی نمایشگاه قرآن برنامه‌ریزی شده است به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور محمدحسین سعیدیان

به گزارش ایکنا، بخش محافل قرآنی یکی از بخش‌های سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که به طور کامل خارج از فضای نمایشگاه قرار گرفته و در مساجد سطح استان تهران برپا می‌شود.

این کمیته برای ایام برپایی نمایشگاه قرآن به برپایی محفل قرآنی در 63 مسجد سطح استان تهران اقدام خواهد کرد. این محافل از شب 14 فروردین تا شام ۲۳ فروردین همزمان با شب شهادت امام علی (ع) در مساجد برگزار می‌شود.

بر همین اساس چهارشنبه 16 فروردین‌ماه و در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

در این محفل نورانی که در مسجد جامع قلهک واقع در خیابان شریعتی برپا می‌شود، محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد.

همچنین اجرای گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی حضرت بقیةالله(عج) بخش دیگری از برنامه‌های این محفل نورانی است. این محفل امروز 16 فروردین‌ماه و همزمان با اذان مغرب و عشا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha