برگزاری محفل انس با قرآن پایوران در جوار امام‌زاده سیدحمزه(ع) کاشمر
کد خبر: 4130768
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

برگزاری محفل انس با قرآن پایوران در جوار امام‌زاده سیدحمزه(ع) کاشمر

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر از برگزاری محفل انس با قرآن کریم پایوران سپاه کاشمر در جوار امام‌زاده سیدحمزه(ع) این شهرستان خبر داد.

امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سروان پاسدار محمدعلی پریشان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر، شامگاه 11 فروردین‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ترویج و تعمیق مفاهیم قرآن کریم همه‌ساله در ماه مبارک رمضان در مجموعه سپاه شهرستان محافل انس با قرآن کریم برای پایوران و سربازان ناحیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود فضای معنوی حاکم بر شهرستان در کنار امامزادگان عظیم الشان که در کاشمر توفیق هم‌جواری داریم، با هماهنگی و همکاری شورای تربیت و تعالی و کمیسیون فرهنگی برنامه‌های تبلیغی ستاد ناحیه، مقرر شد محافل انس با قرآن کریم پایوران در جوار این امامزادگان برگزار شود.

پریشان بیان کرد: اولین محفل انس با قرآن کریم پایوران و سربازان ناحیه، با حضور کارکنان، سربازان و بسیجیان شهرستان با دعوت و تلاوت قاریان و اساتید قرآنی سپاه و ظرفیت امامزاده سید حمزه(ع) شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این محافل نورانی تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت مستمر و با همکاری مرکز افق امامزادگان و آرامگاه شهید آیت‌الله مدرس(ره) ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر اظهار کرد: امیدواریم همه ما در سایه‌سار معارف قرآنی در انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی موفق عمل نماییم.

انتهای پیام
captcha