استقبال از پیکر 57 شهید دفاع مقدس در مرز مهران
کد خبر: 4106808
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

استقبال از پیکر 57 شهید دفاع مقدس در مرز مهران

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) از برگزاری مراسم استقبال از پیکر ۵۷ شهید دفاع مقدس در مرز مهران خبر داد.

ارسالی/ دروازه ی عتبات عالیات میزبان شهدای گمنام می‌شودبه گزارش ایکنا از ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)، امروز، ۲۲ آذرماه در جلسه استانی هماهنگی استقبال و تشیع شهدای گمنام اظهار کرد: مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس طی آیینی با حضور مردم و مسئولان استانی و کشوری روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای عزیز همزمان با سراسر کشور در ۶ دی ماه سال‌جاری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) تصریح کرد: پیکر‌های پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی، سومار، زرباطیه، قلاویزان و بدره تفحص شده و بنا داریم که در ایام فاطمیه (س) مراسمات معنوی با حضور این پیکر‌ها در جمع هیئت‌های مذهبی، دانش‌آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار کنیم.

شاکرمی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا، تعداد ۵ شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده که زمان و مکان تدفین اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha