برگزاری همایش میلاد حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) و روز نوجوان
کد خبر: 4095129
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
در منطقه 5 تهران انجام می‌شود

برگزاری همایش میلاد حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) و روز نوجوان

همایش میلاد حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) و روز نوجوان روز یکشنبه، هشتم آبان‌ماه در محله باغ فیض تهران برگزار می‌شود.

میلاد حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)مرتضی متشرعی، مسئول برگزاری همایش روز نوجوان در گفت‌و گو با ایکنا اظهار کرد: روز یکشنبه، هشتم آبان‌ماه همزمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و روز میلاد حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) همایشی در آستان امامزادگان باغ فیض تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور دانش‌آموزان مدارس منطقه ۵ برگزار می‌شود، گفت: این برنامه با قرائت قرآن کریم آغاز می‌شود و در ادامه گروه سرود بشری متعلق به مجموعه فرهنگی شهدای باغ فیض وابسته به مسجد جامع باغ فیض به اجرای برنامه می‌پردازند.

متشرعی ادامه داد: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی و همچنین، مداحی محمدحسین حدادیان از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود. همچنین، دانش‌آموزان منطقه 5 تهران نیز برنامه‌های مختلفی در این مراسم اجرا خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه این مراسم تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: همایش میلاد حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) و روز نوجوان با همکاری آستان امامزادگان باغ فیض و کانون خادمان رضوی منطقه ۵، برای ارج نهادن به مقام نوجوان و همچنین، آینده‌سازان این مرز و بوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha