اجرای طرح انفاق مهدوی در البرز
کد خبر: 4020768
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

اجرای طرح انفاق مهدوی در البرز

طرح انفاق مهدوی در استان البرز با هدف کمک به محرومین نیازمند به‌صورت نقد، غیرنقد و ارائه خدمات به نیت سلامتی امام زمان(عج) اجرا می‌شود.

انفاق مهدوی

سیدرضا شوبیری، رئیس کمیته امداد امام(ره) محمد شهر کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه این طرح در راستای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود، گفت: این وجوهات علاوه بر امور معیشتی نیازمندان صرف ارائه جهیزیه، درمانی، تأمین لوازم زندگی، و همچنین ساخت و تعمیر مسکن محرومان می‌شود.

وی بابیان اینکه در نماز جمعه محمد شهر و روز ولادت حضرت زینب(س) از سه تن از مودیان زکات استان تقدیر شد بیان کرد: در طرح انفاق مهدوی خیرین رقمی معادل ۱۶۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی برای رفع نیازمندی معیشت، لوازم‌خانگی، درمانی و غیره باهم افزایی با مراکز نیکوکاری پرداخت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) محمد شهر کرج گفت: خیرین می‌توانند با پرداخت حداقل پنج هزار تومان در ماه به نام حضرت صاحب‌الزمان(عج) سهمی در این عمل خیر داشته باشند و در صورت تمایل به شماره تماس ۹۳۶۷۰۳۴۷۳۵ به‌صورت پیامک و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی (وات ساپ- ایتا- بله) اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha