اسامی داوران رشته دعاخوانی در فارس اعلام شد
کد خبر: 4010225
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

اسامی داوران رشته دعاخوانی در فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اسامی داوران مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته دعاخوانی را اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، داوران مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته دعاخوانی را اعلام کرد و گفت: این رشته هم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در بخش آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی و حمید رمضان‌پور در بخش اصول اجرا، مهدی علم‌خواه در بخش فصاحت و ادا، علی یحیایی در بخش وقف و ابتدا،‌ حمیدرضا احمدی‌وفا در بخش صوت و محسن یاراحمدی در بخش لحن کار داوری را انجام خواهند داد.

جلالی بیان کرد: در بخش بانوان نیز اعظم اسکندری در بخش فصاحت و ادا، هاجر اسوار در بخش لحن،‌ مسجدی در بخش وقف و ابتدا، اعظم غلامی در بخش اصول اجرا و فهیمه ایزدی در بخش صوت داوری این رشته را در فارس به عهده خواهند داشت.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس یادآور شد: شرکت‌کنندگان متقاضی حضور در رشته دعاخوانی شهریورماه امسال در زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم به ضبط اجرای خود پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه بخش داوری فایل‌های صوتی این رشته از هشتم آبان‌ماه آغاز شده است و در دو بخش بانوان و آقایان به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت، گفت: قریب 620 فایل در کل کشور داوری می‌شود که از این تعداد در بخش آقایان فایل تصویری ۳۷۸ شرکت‌کننده طی روزهای هشتم تا دوازدهم و در بخش بانوان نیز فایل تصویری ۲۴۰ شرکت‌کننده طی روزهای هشتم تا یازدهم‌ آبان‌ماه داوری خواهد شد.

جلالی در پایان با اشاره به آمار آثار ارسالی از استان فارس نیز گفت: در استان فارس 14 فایل بانوان و 14 فایل آقایان جهت داوری ضبط و ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha