کمال اسلام در وحدت و همبستگی است
کد خبر: 4006684
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

کمال اسلام در وحدت و همبستگی است

امام جمعه قشم کمال اسلام را در وحدت و همبستگی دانست و گفت: جمهوری اسلامی دفاع از مسلمانان جهان بدون در نظر گرفتن مذهب آن‌ها را سیاست راهبردی خود قرار داده تا کمال اسلام تحقق پیدا کند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، صبح امروز، 28 مهرماه، در همایش گرامیداشت هفته وحدت در این شهرستان، اظهار کرد: اتحاد مسلمانان یک ضرورت عقلی، دستور صریح قرآن و سنت پیامبر(ص) و عترت ایشان است.

وی با اشاره به اینکه علمای راستین اسلام و فقهای بزرگ امت بر اتحاد مسلمانان اجماع دارند که باید با این دیدگاه در برابر افراطی‌ها ایستاد، تصریح کرد: کمال اسلام در وحدت و همبستگی است و جمهوری اسلامی دفاع از مسلمانان جهان بدون در نظر گرفتن مذهب آن‌ها را سیاست راهبردی خود قرار داده تا کمال اسلام تحقق پیدا کند.

امام جمعه شهرستان قشم ضمن تقدیر از وحدت، هم‌بستگی و اتحاد موجود میان علمای شیعه و اهل سنت در این شهرستان، بیان کرد: باید با هرگونه حرکت تفرقه‌انگیز و وحدت‌شکن برخورد کرد و سهل‌انگاری در این امر از هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

حاجبی در پایان یادآور شد: در جزیره قشم همدلی و اتحاد کم‌نظیری بین علما و مردم شیعه و اهل سنت وجود دارد که امید است با نزدیکی روزافزون دل‌ها به یکدیگر، این اتحاد همیشه پابرجا و ثابت بماند.

انتهای پیام
captcha