توزیع بیش از چهارهزار پرس غذای گرم در شهرستان تایباد
کد خبر: 3987278
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

توزیع بیش از چهارهزار پرس غذای گرم در شهرستان تایباد

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان تایباد گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، خیرین تایبادی در یک اقدام خداپسندانه، تعداد 4500 پرس غذای گرم را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبخ و بین محرومین در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان مرزی توزیع کردند.

توزیع بیش از چهارهزار پرس غذای گرم در شهرستان تایبادصادق دادمحمدی، مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان تایباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این تعداد غذای گرم، در بسته‌بندی‌های بهداشتی آماده و توسط خادمیاران و نیروهای جهادی شهرستان در مناطق مختلف توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین خادمیاران رضوی به همین مناسبت، تعداد 20 بسته غذایی شامل گوشت تازه گوسفندی، ماکارونی، برنج، روغن، سویا، آبلیمو، رب، عدس و قند را تهیه و بین محرومین توزیع کردند.

دادمحمدی بیان کرد: تعداد 100 ظرف شله زرد نذری توسط خادمیاران طبخ و تقسیم شد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت عید غدیر از دیگر اقدامات خادمیاران در این ایام مبارک است.

مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان تایباد با اشاره به اهمیت رفع محرومیت‌زدایی، عنوان کرد: شناسایی محرومین واقعی در اولویت برنامه‌های کانون است، اما رفع نیاز محرومین تنها با تحویل کالا برطرف نخواهد شد، یکی از نیازهای اصلی برای رفع این معضل در این منطقه محروم، ایجاد اشتغال‎زایی است.

وی ابراز کرد: جذب سرمایه‌گذاران و خیرین برای احداث کارخانه و کارگاه‌های تولیدی در راستای ایجاد اشتغال در این شهرستان یک اولویت برای رفع محرومیت‌زدایی به‌شمار می‌رود، در آسیب‌شناسی محرومین که توسط ارزیابان این کانون انجام شد، علت اصلی فقر در تمام این خانواده‌ها، وجود بیکاری و معضل اعتیاد است.

انتهای پیام
captcha