کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه پایگاه اخذ رأی شدند
کد خبر: 3978182
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه پایگاه اخذ رأی شدند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: در راستای کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی در کرمانشاه پایگاه اخذ رأی شدند.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای اهداف و کارکرد‌های اجتماعی کتابخانه‌های عمومی و لزوم دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور و آگاهانه در تعیین سرنوشت کشور در روز ۲۸ خرداد، ۱۲ باب کتابخانه عمومی در ۷ شهرستان استان به عنوان شعب اخذ رأی معرفی شد و کتابداران و کارکنان این کتابخانه‌ها به عنوان عوامل اجرایی انتخابات فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در این میان شهرستان کرمانشاه با اختصاص ۴ کتابخانه، شهرستان اسلام‌آبادغرب با ۲ کتابخانه، شهرستان هرسین ۱ کتابخانه، شهرستان جوانرود ۱ کتابخانه، شهرستان گیلان‌غرب ۱ کتابخانه و شهرستان صحنه با ۲ کتابخانه به عنوان شعب اخذ رأی مشارکت دارند.

حسنی خونسار تصریح کرد: بر این اساس اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از عموم مردم خصوصاً «اعضای کتابخانه‌های عمومی سراسر استان» دعوت می‌کند با حضور فعال و مشارکت جدی در روز ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی نشان دهند که بر بیعت خود با امام و رهبر فرزانه انقلاب پایبندند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: مردم استان کرمانشاه عزت، آگاهی، مسئولیت‌شناسی و رسالت دینی، انقلابی و ملی خود را با مشارکت پرشور در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پیش رو به منصه ظهور می‌رسانند.

انتهای پیام
captcha