امنیت، اقتدار و قاطعیت؛ سه مأموریت مهم ناجا
کد خبر: 3929797
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

امنیت، اقتدار و قاطعیت؛ سه مأموریت مهم ناجا

امام جمعه کرمان گفت: ناجا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا مأموریت خود را در سه محور امنیت، اقتدار همراه با مهربانی با مردم و به تصویر کشاندن قاطعیت به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز یکشنبه، 27 مهرماه در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت آغاز هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی مخلصانه و مجاهدانه در همه صحنه‌های مأموریتی حضور دارد و مأموریت بزرگ و حساسی در جغرافیای جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: ناجا تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا مأموریت خود را در سه محور امنیت، اقتدار همراه با مهربانی با مردم و به تصویر کشاندن قاطعیت به بهترین وجه ممکن انجام می‌دهد.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای مخلص و فداکار مسلح جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) لشکر مجاهد فی سبیل‌الله را تشکیل داده است و شاهد این مدعا آخرین شهیدی (شهید هادی رئیسی) است که در روزهای اخیر در استان کرمان تقدیم نظام اسلامی شد.

یادآور می‌شود، مراسم صبحگاه عمومی نیروهای انتظامی استان کرمان به‌مناسبت هفته ناجا با حضور استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان همراه با تجلیل از خانواده شهید ابوالفضل مهدیزاده، جانبازان و پیشکسوتان انتظامی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha