سیلی بزرگ بر پیکره پوشالی استکبار جهانی با حضور مردم در صحنه
کد خبر: 3877264
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
امام‌جمعه خوشاب بیان کرد:

سیلی بزرگ بر پیکره پوشالی استکبار جهانی با حضور مردم در صحنه

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سید‌قاسم دهقانی گفت: حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سیلی بزرگی بر پیکره پوشالی استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سید‌قاسم دهقانی، امام‌جمعه شهرستان خوشاب، 18 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطان‌آباد، گفت: دو آزمون بزرگ حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفند و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، پیش روی ملت ایران است و این در حالی است که دشمن به‌دنبال تزریق ناامیدی و دلسرد کردن مردم از نظام ایران اسلامی است؛ حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی و انتخابات باعث اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و استقلال بیشتر خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه حضور آگاهانه مردم و حمایت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، قدرت ایران را  در برابر دیدگان جهانیان به رخ خواهد کشید، افزود: گلایه‌ها و مطالبات مردم به حق است که باید به آنها توجه شود.
خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه انتقاد‌ها و کاستی‌ها را قبول داریم ولی هنوز نظام ایران اسلامی با اهداف و برنامه‌های اصلی خودش فاصله دارد و به قله نرسیده است، گفت: دومین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور باشکوه مردم در آن امید دادن به آزادی‌خواهان جهان و جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی است مانند امید به مردم بی‌دفاع یمن، لبنان و سوریه.
حجت‌الاسلام دهقانی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی بزرگی بر پیکره پوشالی استکبار جهانی خواهد بود.
علی‌اکبر ملکی
انتهای پیام
captcha