ارائه ۴ هزار مشاوره در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در یزد
کد خبر: 3845283
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

ارائه ۴ هزار مشاوره در طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در یزد

گروه اجتماعی ــ مسئول سازمان بسیج حقوقدانان دادگستری استان یزد با اشاره به اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سطح استان، گفت: تاکنون ۴ هزار و ۹۸۰ مورد خدمات مشاوره حقوقی به مردم ارائه شده است.

ارائه 4 هزار مشاوره حقوقی در قالب طرح «هر مسجد یک حقوقدان»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا زارع، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان دادگستری استان یزد اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، دبیرخانه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» واقع در مسجد امیرچقماق فعالیت خود را در سطح استان گسترش داد.

زارع هدف از راه‌اندازی این طرح در مسجد را تسهیل در برنامه‌ریزی و ساماندهی بهتر و فراگیرتر اعلام کرد و گفت: حضور فعال و مستمر حقوقدانان در مساجد به عنوان پایگاه‌های دینی و معنوی و آگاه‌سازی مردم نسبت به قوانین، مقررات و تکالیف آنان از اهداف این طرح است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری کارگاه و خدمات مشاوره‌ای گفت: تاکنون 4 هزار و 980 مورد خدمات مشاوره حقوقی به مردم ارائه شده و همچنین در این دوره 6 کارگاه مختلف در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

زارع افزود: با راه‌اندازی دبیرخانه این طرح، سایر مساجد در سطح استان که دارای ظرفیت مناسب جهت دریافت این خدمات باشند، می‌توانند درخواست دریافت این خدمات مشاوره‌ای را از طریق این دبیر خانه درخواست  کنند.

یادآور می‌شود در حال حاضر 2 هزار و 179 مسجد در استان وجود دارد که 778 مسجد آن در مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام

captcha