کمک 830 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3843915
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

کمک 830 میلیون تومانی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها، مردم نیکوکار استان ۸۳۳ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان نیازمند اعطا کردند.

علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به شعار جشن عاطفه‌ها با عنوان «با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم»، اظهار کرد: هر ساله بخشی از لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند استان به لطف نیت خیر نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها تأمین می‌شود.

وی افزود: امسال نیز مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در روز پنجشنبه ۷ شهریورماه در پایگاه‌های شهرستان‌های استان و جمعه ۸ شهریورماه، در میادگاه‌های نماز جمعه در سراسر استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ب ابیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد، ادامه داد: مرحله دوم این جشن نیز در چهارشنبه ۱۰ مهرماه در سطح مدارس و آموزشگاه‌های استان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

ملک پور با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از افزون بر 5 هزار دانش‌آموز و دانشجو، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان را فراهم کنند.

وی در پایان یادآوری کرد: شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۸۱۲۶۲۰۰۳ نزد بانک ملی، شماره‌حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ نزد صندوق امداد ولایت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز وجوه نقدی مردم استان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام

captcha