تشریح برنامه‌های بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3843881
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

تشریح برنامه‌های بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با تشریح برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس، گفت: در این هفته 600 برنامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهم‌ترین برکات آن است.

وی افزود: این دوران به عنوان آیینه تمام‌نمای ظرفیت‌های ملت ایران در ابعاد مختلف یاد می‌شود، حماسه شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس که ملت ایران توانست با دست خالی و با توکل بر خدا در برابر یک تهاجم گسترده بین‌المللی بایستد و موفق و پیروز بیرون بیاید.

نجفی خاطرنشان کرد: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پرافتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

وی در ادامه گفت: گرامیداشت دفاع مقدس و حفظ خون شهدایی را که در این راه، جان خود را تقدیم کرده‌اند نباید از خاطر برد چراکه هدف، دفاع از استقلال و آزادی مرز و بوم و کیان مقدس اسلام بود و این همان آرمان مقدسی است که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه نسل جدید باید بداند امنیت و آرامش امروزی ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است، بیان کرد: دفاع مقدس، مکتبی بسیار متعالی به شمار می‌رود که انباشته از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی است لذا در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با طراحی 600 برنامه ضمن ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در راستای نهادینه کردن روحیه شهادت‌طلبی در جامعه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

captcha