راهیابی سجاد براتی‌بِنی به بخش نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3843596
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱

راهیابی سجاد براتی‌بِنی به بخش نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری از راهیابی سجاد براتی‌بِنی به بخش نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم کشور در رشته دعاخوانی خبر داد.

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به اینکه پرونده حضور برگزیدگان استان در بخش مقدماتی مسابقات سراسری قرآن کریم کشور با پایان مسابقات رشته دعاخوانی، بسته شد، گفت: سجاد براتی‌بِنی با یک اجرای خوب توانست به جمع شرکت‌کنندگان بخش نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

وی در ادامه گفت: در بخش غیرمعارفی این مسابقات که فقط برای آقایان برگزار شد، 17 نماینده از استان شامل برگزیدگان استانیِ رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی حضور داشتند که پیش از این، سیدمحمد حسینی در حفظ 10 جزء توانسته بود به مرحله نهایی راه پیدا کند.

مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در ادامه تأکید کرد: نفرات نخست مسابقات استانی قرآن کریم در بخش خواهران بدون گذراندن مرحله مقدماتی وارد مسابقات کشوری می‌شوند که 5 نماینده از استان شرکت می‌کنند و با احتساب آقایان سجاد براتی‌بِنی و سیدمحمد حسینی، در مجموع ۷ نماینده از استان در بخش غیرمعارفی مرحله نهایی ِ این مسابقات حضور دارند.

روحانی در پایان گفت: مرحله نهایی کشوری مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه اوایل مهرماه سال جاری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha