آمریکا امتحان خود را در مذاکره پس داده است
کد خبر: 3843426
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

آمریکا امتحان خود را در مذاکره پس داده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا امتحان خود را در مذاکره پس داده است، گفت: تنها راه علاج مشکلات کشور تکیه به ملت و اراده آن‌ها است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه با دعوت از همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: جوانان باید به حقیقت دین توجه کنند و دین برنامه زندگی است.

وی با اشاره به تاریخ 70 سال گذشته کشور در رابطه با ارتباط با آمریکا به اظهارات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا اشاره کرد و افزود: تجارب ارتباط با آمریکا نشان می‌دهد آن‌ها همیشه به دنبال این بوده‌اند که کلاه سر ایران بگذارند.

آیت‌الله علما آخرین امتحان آمریکا را در مذاکرات برجام دانست و گفت: آمریکا تمام تعهدات بین‌المللی خود را زیرپا گذاشت و با چنین حکومت غیرقابل اعتمادی نمی‌توان مذاکره کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: آمریکا از طریق مذاکره تنها به فکر تحمیل نظرات خود بر ایران است.

وی تصریح کرد: امروز تنها راه علاج مشکلات کشور تکیه به ملت و اراده آن‌ها است و همانطور که در جنگ تحمیلی با اتکا به مردم و ایستادگی آنان کشور پیروز شد امروز هم در سطح منطقه با تکیه بر این توان با اقتدار ایستاده است.

آیت‌الله علما با اشاره به 31 شهریورماه و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، به تعبیر مقام معظم رهبری اشاره و هشت سال دفاع مقدس را گنجی دانست که توانست جمهوری اسلامی را به اقتدار برساند.
انتهای پیام

captcha