مسائل و مشکلات حقوقی مردم برطرف شود
کد خبر: 3843417
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

مسائل و مشکلات حقوقی مردم برطرف شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد با اشاره به طرح قوه قضاییه درخصوص اختصاص یک حقوق‌دان در هر مسجد، افزود: مسائل و مشکلات حقوقی مردم باید برطرف شود و نباید دادگاه‌ها خیلی شلوغ باشند، حقوق‌دانان در مساجد به مردم مشاوره خواهند داد.

ایران اسلامی در گام دوم انقلاب استوارتر گام برمی‌دارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۲۹ شهریور در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره آمریکا اظهار کرد: آمریکا اگر آدم شد و توبه کرد و همچون یک بچه اظهار ندامت کرد، آن‌گاه ایران آن را قبول می‌کند در غیر این صورت آمریکا حق دخالت و فضولی را ندارد، هم اکنون ایران وارد چله دوم انقلاب خود شده و گام‌های خود را استوارتر را بر می‌دارد.

وی با قدردانی از مسئولان قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی،گفت: همه این افراد باید به دادگاه عدل سپرده شوند.

وی با اشاره به طرح قوه قضاییه درخصوص اختصاص یک حقوق‌دان در هر مسجد، افزود: مسائل و مشکلات حقوقی مردم باید برطرف شود و نباید دادگاه‌ها خیلی شلوغ باشند، حقوق‌دانان در مساجد به مردم مشاوره خواهند داد.

وی با تأکید بر حضور هفتاد کشور علیه جمهوری اسلامی، گفت: در این دفاع مقدس ملت و کشور ایران مورد آزمایش بزرگی قرار گرفت و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشید.

امام‌جمعه بجنورد سه عنصر نیروی انسانی کارآمد، ابزار به‌روز و فرماندهان باعرضه را ازجمله ابزار ایستادگی برابر دشمنان دانست، افزود: انقلاب ما مادی نبود و ریشه در آسمان دارد و بر پایه‌های فداکاری مردم بناشده است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس ما، دفاع از اعتقاد برای حفظ خاک و اسلام در برابر دشمن است و دفاع مقدس امانت شهدا است و سند حقانیت اسلام را تثبیت کرد و سبب شناخته شدن چهره انقلاب در دنیا شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی اساسی برای رفع معضل مدیریت پسماند، گفت: مدیریت زباله‌ها از دست مدیران شهری و مسئولان ذی ربط خارج شده است، باید در این زمینه چاره‌ای اساسی بیندیشند.

نماز گزاران جمعه در بجنورد همچنین حذف نام شهدا از برخی کوچه‌های استان را محکوم کردند.
انتهای پیام

captcha