«یک بیابان بی‌کسی» در کرج به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3842249
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

«یک بیابان بی‌کسی» در کرج به روی صحنه می‌رود

گروه اجتماعی ــ نمایش مذهبی یک بیابان بی‌کسی به‌مناسبت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در کرج به روی صحنه می‌رود.

نمایش یک بیابان بی‌کسی در کرج به روی صحنه می‌رود

مجید نورمحمدی، کارگردان نمایش یک بیابان بی‌کسی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این نمایش مذهبی از امشب به مدت پنج شب در سالن شهدای شهرداری کرج روی صحنه خواهد بود.

وی افزود: نمایش یک بیابان بی‌کسی در ۱۰ بخش به موضوع ورود کاروان حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) به کربلا، شب عاشورا، شهادت حضرت قاسم(ع)، شهادت‌ حضرت علی‌اکبر(ع)، شهادت عبدالله‌ابن‌حسن(ع)، شهادت حضرت علی‌اصغر(ع)، شهادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع)، شهادت حضرت سیدالشهدا(ع)، کاروان اسرا و شهادت حضرت رقیه(ع) می‌پردازد.

نورمحمدی با بیان اینکه در این نمایش مذهبی حدود ۸۰ هنرمند و عوامل دست‌اندرکار ایفای نقش می‌کنند، گفت: این نمایش ۱۹ سال است که در کرج روی صحنه می‌رود و تاکنون با استقبال گسترده مردم و علاقه‌مندان مواجه شده است.

وی با تأکید براینکه امسال در متن و شعرهای این نمایش نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی ایجاد شده است، گفت: نمایش (یک بیابان بی‌کسی) با همکاری سازمان فرهنگی ـ هنری و ورزشی شهرداری کرج ساعت 20 به روی صحنه می‌رود و تماشای آن برای عموم رایگان است.

انتهای پیام

captcha