آغاز درس طلبگی در چهارمحال‌وبختیاری از هفته سوم شهریورماه
کد خبر: 3837280
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

آغاز درس طلبگی در چهارمحال‌وبختیاری از هفته سوم شهریورماه

گروه اجتماعی ــ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد گفت: کلاس درس طلاب حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد از ۲۴ شهریور‌ماه آغاز می‌شود.

فاطمه طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: ثبت‌نام حوزه علمیه از ابتدای تابستان آغاز شده است و پنجشنبه، هفتم شهریور آزمون ورودی طلاب برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی باید یک مرحله مصاحبه را نیز بگذرانند، افزود: کلاس درس طلاب حوزه علمیه فاطمیه شهرکرد از 24 شهریورماه آغاز می‌شود.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه به امکاناتی که در اختیار طلاب قرار می‌گیرد اشاره و اظهار کرد: مهد کودک ویژه فرزندان طلاب، آشپزخانه به جهت طبخ و یا خرید غذا، خوابگاه رایگان به همراه سرو صبحانه و ناهار، سایت آموزشی ویژه فراگیری امور کامپیوتری، از جمله خدماتی است که طلاب می‌توانند در این حوزه از آن‌ها استفاده کنند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در حوزه فاطمیه تا سطح سه حوزه تحصیل و مدرکی معادل با مدرک کارشناسی ارشد را دریافت می‌کنند که مدرکی معتبر است و حتی می‌توانند با این مدرک در کانون وکلا نیز شرکت کنند.

طاهری با بیان اینکه همه طلاب بیمه می‌شوند، افزود: طلاب در طول تحصیل، بیمه شرکت خدماتی می‌شوند و از همه امکانات درمانی آن نیز می‌توانند بهره ببرند.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه، گفت: حوزه فاطمیه به تعداد 35 طلبه ظرفیت دارد که با توجه به آمار امسال حدود 20 الی 25 مشغول تحصیل در مقطع سطح دو کارشناسی خواهند شد.

وی با بیان اینکه آموزش امسال قرآن‌محور شده است، بیان کرد: طلاب سطح استان در موضوع آموزش قرآن در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قرائت و تدبر در آیات سطح‌بندی شده‌اند و برای ارتقای سطح‌شان ملزم به شرکت در کلاس‌هایی هستند که برایشان درنظر گرفته شده است.

طاهری در پایان با بیان اینکه اساتید حوزه علمیه همه از دانش‌آموختگان استانی هستند، گفت: کانون دانش‌آموختگان استان طلاب را از نظر مالی و شغلی پشتیبانی می‌کند؛ لذا طلاب نگران شغلشان بعد از تحصیل نباشند.

انتهای پیام

captcha