آزمون مجدد دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3837026
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

آزمون مجدد دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فعایت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون مجدد دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های «تجوید و صوت » در استان خبر داد.

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های « تجوید و صوت» قرآن کریم در استان خبر داد.

وی گفت: دوره تربیت داور تجوید در روزهای 7 و 8 آذر سال گذشته با حضور استاد موسوی بلده و دوره تربیت داور صوت روزهای 22 و 23 آذرماه 97 با حضور استاد شاه‌میوه و شرکت 50 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی استان افزود: پس از برگزاری آزمون‌های پایانی این دوره ها، در مجموع 11 نفر موفق به دریافت مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های «تجوید و صوت» شده‌اند که از این تعداد 5 نفر در رشته تجوید و 6 نفر در رشته صوت هستند.

تقی‌پور گفت: به منظور فرصت مجدد به شرکت کنندگان در دوره و افزایش تعداد داوران پس از رایزنی با سازمان دارالقرآن کشور روز پنجشنبه 31 مرداد آزمون پایانی این دوره‌ها مجدد برگزارشد و 33 نفر از شرکت کنندگان در دوره تربیت داور تجوید و صوت در آزمون های مجدد پایانی حضور یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: به قبول‌شدگان در این آزمون مدرک داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مربوطه از سوی دارالقرآن الکریم کشور اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ امسال برای نخستین بار دوره تربیت داور حفظ قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

 

captcha