معرفی برگزیدگان استانی ‌مسابقات قرآن ‌دانشگاه‌های پیام نور چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 3836473
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

معرفی برگزیدگان استانی ‌مسابقات قرآن ‌دانشگاه‌های پیام نور چهارمحال‌و‌بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال‌وبختیاری گفت: دانشجویان برگزیده استانی در بخش آوایی برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور مشخص شدند.

علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام‌نور چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به پایان برگزاری مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام‌نور چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: در مجموع 431 دانشجوی مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر استان در مرحله شهرستانی شرکت کردند که 84 دانشجو در بخش آوایی و مابقی در بخش‌های معارفی، پژوهشی و هنری در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به راهیابی 41 دانشجو به مرحله استانی در بخش آوایی، گفت: این افراد در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، دعا و مناجات‌خوانی، حفظ 5 جزء و اذان در دو بخش خواهران و برادران به مرحله استانی راه یافتند.

آبرود ادامه داد: دانشجویان راه یافته به مرحله استانی بخش آوایی پس از گذراندن یک کارگاه آموزشی، در مرحله استانی شرکت کردند که از این تعداد 7 دانشجو به مرحله کشوری راه یافته‌‌اند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت دانشجویان در تمام بخش‌ها اوایل مهرماه سال جاری در دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دانشجویان راه یافته به مرحله کشوری نیز دوره‌های آموزشی را با هدف حضور هر چه بهتر در مرحله کشوری، طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در خصوص مسابقات قرآن و عترت دانشجویان پیام نور در بخش غیرآوایی، اظهار کرد: افراد شرکت کننده در این بخش‌ها در روز 11 شهریورماه سال جاری آزمونی را به صورت الکترونیکی خواهند گذراند و نفرات اول تا سوم این آزمون در هر استان به مرحله کشوری در کرمان دعوت می‌شوند.

آبرود درباره رتبه‌‎هایی که سال گذشته و در مرحله کشوری از سوی دانشجویان پیام نور استان کسب شده است، بیان کرد: در سال گذشته دانشجویان توانستند مقام اول کشور را در رشته تذهیب، مقام دوم داستان‌نویسی و مقام سوم حفظ 10 جزء را کسب کنند.
انتهای پیام

captcha