برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن در البرز
کد خبر: 3836410
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

برگزاری ۵۰ محفل انس با قرآن در البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در ایام دهه ولایت و امامت ۵۰ محفل انس با قرآن‌ کریم در این استان برگزار شد.

برگزاری 50 محفل انس با قرآن در البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از برگزاری 50 محفل انس با قرآن در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت: تبیین جایگاه اهمیت غدیر و مسئله امامت یکی از محورهای اصلی برگزاری این محافل قرآنی بود.

وی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته استانی برگزار شد، افزود: اکثر این محافل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در دارالقرآن‌ها و مؤسسات قرآنی برگزار شدند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر درآیات الهی مهم‌ترین آن‌هاست، گفت: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدها و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم.

ملازاده در پایان گفت: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می‌تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد.
انتهای پیام

 

captcha