جشن «غدیر خم» در شهرکرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3836147
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

جشن «غدیر خم» در شهرکرد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس شبکه آرمان‌شهر مهدوی در چهارمحال و بختیاری گفت: جشن بزرگ مردمی عید غدیر خم، عصر امروز، در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد و با همکاری اداره اوقاف این شهرستان برگزار می‌شود.

جواد محمودی، رئیس شبکه آرمان‌شهر مهدوی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: «جشن بزرگ مردمی عید غدیر خم» عصر امروز، در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد و با شرکت عموم شهروندان شهرکردی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشن، گفت: این جشن بزرگ که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود شامل برنامه‌های متنوع، شاد و مفرح است که با مشارکت مردم اجرا خواهد شد.

محمودی در خصوص این برنامه‌ها، تصریح کرد: اجرای بازی معرفتی کودکان، برگزاری مسابقات متنوع میان شرکت‌کنندگان اعم از کودکان و بزرگسالان و اهدای جوایز به نفرات برتر و نیز برگزاری مسابقات پیامکی از اهم این برنامه‌ها هستند.

رئیس شبکه آرمان‌شهر مهدوی اضافه کرد: این برنامه‌ها به صورت مجله رادیویی برگزار می‌شود و از حضور کارشناسان دینی در حوزه مبحث غدیر نیز بهره‌مند خواهیم شد، ضمن اینکه برپایی ایستگاه صلواتی در حاشیه این جشن نیز پیش‌بینی شده است.

وی تأکید کرد: این برنامه از ساعت 6 عصر تا اذان مغرب ادامه دارد و بعد از اذان و اقامه نماز جماعت، اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی شهرکرد و برگزاری مراسم مولودی‌خوانی در همین مکان مقدس در دستور کار قرار دارد که با همکاری اداره اوقاف شهرستان و مرکز افق آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha