نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3835749
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
با محوریت موضوعات قرآنی؛

نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نشست آتی شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت موضوعات قرآنی برگزار می‌شود.

فلورا زرفشانی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: نشست آتی شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت موضوعات قرآنی، چهارشنبه، 6 شهریور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دستور کار این نشست، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اعضای شورای فرهنگ عمومی به بحث و بررسی در خصوص سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان چهارمحال و بختیاری و وظایف تعریف شده برای هر دستگاه در این سند، خواهند پرداخت.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ارشاد استان در همین خصوص ادامه داد: یک گزارش جامع از فعالیت‌های قرآنی استان در پنج ماهه اخیر آماده شده است که در این جلسه ارائه خواهد شد، ضمن اینکه فرازهایی از بیانیه «گام دوم انقلاب» در این نشست تبیین خواهد شد.

وی یادآوری کرد: این نشست قرار بود چهارشنبه هفته جاری برگزار شود اما برگزاری آن به هفته آینده موکول شده است که با حضور رئیس، نایب رئیس، دبیر اجرایی، و حدود 45 نفر از مدیران ادارات و نهادهای عضو شورای فرهنگ عمومی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha