پدر شهیدان «کاظمی‌پور» آسمانی شد
کد خبر: 3835702
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

پدر شهیدان «کاظمی‌پور» آسمانی شد

گروه اجتماعی ــ حاج فرج‌الله کاظمی‌پور پدر شهیدان اکبر و ابراهیم کاظمی‌پور در سن ۸۳ سالگی به دلیل کهولت سن و بیماری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، پیکر مطهر این پدر صبور و فداکار امروز، 27 مردادماه، ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه شهیدان کاظمی‌پور تا چهارراه شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان و مردم همیشه در صحنه استان تشییع و در قطعه صالحین، در جوار گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده می‌شود.

‌این پدر شهید و فعال فرهنگی مؤسس حسینیه و مسجد شهیدان اکبر و ابراهیم کاظی‌پور در شهرکرد بود که استقبال مردمی در برنامه‌های نماز جماعت، جلسات قرآنی، کلاس‌های آموزشی، مراسم سوگواری و جشن‌ها در این مکان همواره چشمگیر است.

شهید ابراهیم کاظمی‌پور فرزند فرج‌الله، 18 دی 1342 در شهرکرد به دنیا آمد. وی پس از اخذ مدرک دیپلم به عنوان سرباز در جبهه حضور یافت و 5 اسفند 1362 به شهادت رسید.

شهید اکبر کاظم پور فرزند فرج‌الله، 5 خرداد 1346 در شهرکرد به دنیا آمد. دانش‌آموز کلاس سوم متوسطه بود که از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. وی دوازده روز بعد از برادرش، در هفدهم اسفند 1362 و در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید.

یادآور می‌شود، مزار این دو شهید والامقام در بهشت دو معصوم شهرکرد قرار دارد.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام

captcha