تعهد به اهداف انقلاب اسلامی؛ از ویژگی‌های بارز جهاددانشگاهی
کد خبر: 3833285
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

تعهد به اهداف انقلاب اسلامی؛ از ویژگی‌های بارز جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی ــ فرماندار فارسان گفت: از ویژگی‌های بارز جهاددانشگاهی التزام و ارتباط با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعهد به اهداف انقلاب اسلامی و برخورداری از نیروهای انسانی خلاق، متعهد، خودباور و مسئولیت‌پذیر است.

مرداس طاهری، فرماندار فارسان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی علمی با سابقه و خوش‌نام همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده است و در توسعه علمی کشور نقشی تأثیرگذار دارد.

طاهری گفت: یکی از ویژگی‌های برجسته جهاددانشگاهی التزام و ارتباط با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تعهد به اهداف انقلاب اسلامی و برخورداری از نیروهای انسانی خلاق، متعهد، خودباور و مسئولیت پذیر است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد در مسیر حرکت خود در زمینه اقدامات پژوهشی و نیروی انسانی رو به جلو حرکت می‌کند، تصریح کرد: این نهاد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، اشتغال و فرهنگی فعالیت دارد که اگر در این حوزه‌ها به سرمنزل مقصد برسد، قطعا بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف خواهد شد.

فرماندار فارسان بیان کرد: اطلاع‌رسانی کافی در خصوص فعالیت‌های جهاددانشگاهی انجام نشده به طوری که بسیاری از اقشار مختلف جامعه از فعالیت‌های این نهاد در جهت رفع مشکلات جامعه اطلاع کافی ندارند، بنابراین لازم است تبلیغات گسترده‌تری به منظور تبیین فعالیت‌های این نهاد انجام شود.

طاهری گفت: بخش عمده‌ای از ابتکارات پژوهشی و نوآوری‌هایی که در کشور توسط نیروهای خلاق و توانمند ساخته شده آموزش‌های آن از طریق جهاد دانشگاهی انجام شده که این امر نقطه قوت تشکیل این نهاد است.

وی تأکید کرد: مدیریت جهادی نیازمند کار و تلاش بیشتر است، بنابراین نباید فرصت را از دست داد و باید تمام توان خود را در جهت محقق شدن مدیریت جهادی به کار گرفت.

فرماندار فارسان بیان کرد: ایکنا نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی به جامعه دارد و جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده است، به طوری که مردم به این رسانه اعتماد کامل دارند، زیرا اخبار منتشر شده از سوی این خبرگزاری به حقایق نزدیک است و مردم اطلاعات و اخبار خود را از طریق آن دنبال می‌کنند.

captcha