درخشش کارکنان و خانواده‌های نهاجا در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح
کد خبر: 3829200
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

درخشش کارکنان و خانواده‌های نهاجا در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نفرات برتر و برگزیده نیروی هوایی ارتش در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران، معرفی شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، کارکنان و خانواده‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با درخشش در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح و کسب عناوین برتر، معرفی شدند.
در اين دوره از مسابقات كه با مشارکت كاركنان پايور و بانوان شاغل برگزار شد، علی‌اصغر کرمی، حائز رتبه دوم و فاطمه حسن‌آبادی، زهرا خبازی و فاطمه عابدی به ترتیب مقام‌های دوم، چهارم و پنجم را در رشته حفظ کل قرآن کریم کسب کردند. همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز فاطمه سیدزاده، مقام دوم و پارمیدا پاسبان طوس، مقام چهارم را به دست آوردند.
براساس این گزارش، سهیلا شویک‌لو، زهرا محرابی، مریم حمیدی و فاطمه ابراهیمی به ترتیب مقام‌های دوم، سوم، پنجم و ششم را در رشته حفظ 15 جزء قرآن به دست آورند. سارا شیراوند در رشته حفظ 10 جزء قرآن حائز رتبه دوم شد. همچنین در رشته حفظ پنج جزء قرآن نیز فائزه جهانگردی و پریا الطافی به عنوان نفرات اول و چهارم معرفی شدند.
محمدحسن ابوالحسنی و مهدی یزدانبخش در مسابقات حفظ سه جزء مشترکاً مقام دوم را به دست آوردند. گلستانیان در رشته ترتیل مقام اول را کسب کرد و در رشته قرائت تحقيق نیز طه انصاری، مقام چهارم را از آن خود كرد. در رشته اذان، محمدمهدی موسوی‌زاده مقام دوم را به دست آورد. همچنين در رشته مفاهيم، عصمت زارع، سعیده پورمحمدی، اعظم امیری و مهناز ریاحی به ترتیب به مقام‌های اول، سوم، چهارم و پنجم رسیدند.
انتهای پیام

captcha