نفرات برتر مسابقات قرآن اداره اوقاف چهارمحال‌و‌بختیاری تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3828797
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

نفرات برتر مسابقات قرآن اداره اوقاف چهارمحال‌و‌بختیاری تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۶۰ برگزیده استانی مسابقات قرآن ‌اداره اوقاف در آیین اختتامیه این مسابقات، تجلیل می‌شوند.

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: اختتامیه مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری سه‌شنبه، اول مردادماه ‌در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آیین در حاشیه جلسه «طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی» برپا می‌شود، تصریح کرد: این جلسه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، ریاست، هیئت امنا، خدام و کارمندان اوقاف استان، کارکنان ارگان‌های دولتی استان، نفرات برگزیده مسابقات و عموم مردم برگزار خواهد شد.

روحانی محور این جلسه را تقدیر از نفرات برگزیده مسابقات اوقاف استان بیان کرد و افزود: در مجموع 60 نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقات در رشته‌های مختلف معارفی و آوایی و در رده‌های سنی مختلف در بخش خواهران و برادران حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم شدند که از این افراد با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

یادآور می‌شود، مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف چهارمحال‌وبختیاری با حضور ۲۰۰ متسابق خواهر و برادر در روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه برگزار شد، ضمن اینکه مرحله کشوری این مسابقات در دور مقدماتی ۱۵ تا ۲۵ مردادماه در شهر قم و مرحله نهایی کشوری نیز طی روزهای دهم تا بیستم مهرماه، به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha