آغاز اردو‌های طرح تابستانی «وارثین» کمیته امداد خراسان‌شمالی
کد خبر: 3828422
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

آغاز اردو‌های طرح تابستانی «وارثین» کمیته امداد خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی از آغاز اردوهای طرح تابستانی وارثین ویژه دانش آموزان دختر و پسر خبر داد.

آغاز اردو‌های طرح تابستانی «وارثین» کمیته امداد خراسان‌شمالی

حسین یوسفی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی بابیان اینکه در قالب این اردوی آموزشی در مرحله اول ۳۰ دانش‌آموز پسر به مازندران اعزام شدند، افزود: این اردو به‌ منظور تربیت دینی نوجوانان و تقویت روحیه ایمانی و انقلابی دانش‌آموزان به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در هفته اول مردادماه سال جاری نیز ۳۰ دانش‌آموز دختر در قالب این اردوی آموزشی به مازندران اعزام می‌شوند.
یوسفی برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی را از اولویت‌های مهم کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت برشمرد، گفت:: مهم‌ترین اهداف دوره‌های وارثین ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی است.
وی ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش‌آموزان، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب با سن دانش‌آموزان را از دیگر اهداف اردوهای وارثین عنوان کرد.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان با اشاره به اعزام مددجویان این نهاد به اردوهای تابستانی، گفت: طی تابستان امسال پیش‌بینی ‌شده است ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب مادران و دختران، دانشجویان و دانش آموزان به زیارت مشهد مقدس و قم اعزام ‌شوند.
انتهای پیام

captcha